ruk został wynaleziony już w XV wieku, to jego udoskonalenie i dostępność na tak szeroką skalę była możliwa dopiero w XX wieku. Naklejki reklamowe tworzone są przede wszystkim w celu rozpromowania marki. Zawierają one najczęściej nazwę oraz logo firmy. Mogą być bezpośrednio naklejone na produkt, albo dodawane do zamówienia jako gratisy. Natomiast etykiety są to wszelkiego rodzaje metki, wytłaczane lub nadrukowane znaki towarowe. albo naniesiona na opakowanie artykułu nazwa. Logo dla wielu świadczy o nie tylko o jakości, ale również atrakcyjności danego produktu.
Reklama na druku
Reklamować można się w różny sposób. Film, przekaz audio, druk na ulotkach, naklejki reklamowe, etykiety, gazetki i pewnie jeszcze wiele innych sposobów może zapewnić nam rozgłos. Profesjonalne zaprezentowanie siebie jako potencjalnego producenta lub usługodawcę to połowa sukcesu. Wiadomo, że konkurencja nie śpi, a jeśli już, to z otwartymi oczami. Taka reklama powinna być nośna, zwięzła i czytelna. W tym celu najlepiej zwrócić się do profesjonalnej placówki, zajmującej się tego typu działalnością. Osoba, która nabyła już doświadczenie w projektowaniu materiałów promocyjnych fachowo podejdzie do zlecenia. Jeśli jej praca trafnie odda charakter naszej działalności i spodoba nam się, wówczas możemy być spokojni o naszą przyszłość.
etykiety
Promocja swojej działalności to od zawsze była podstawa prowadzenia firmy, bez promocji nie ma klientów, a bez klientów nie ma zysków. Bardzo często wykorzystywaną metodą w promocji jest druk, dzięki niemu można tworzyć, na przykład etykiety lub naklejki reklamowe. Etykiety są bardzo ważne, każdy idąc alejką sklepową pierwsze co widzi to właśnie etykiety produktów, które kuszą wzrok i skłaniają klienta do kupna produktu, można powiedzieć że klient kupuje wzrokiem, znacznie bardziej prawdo{podobne jest kupno produktu z ładną etykietą niż produktu, której etykieta jest brzydka i nie przyciąga wzroku. Naklejki reklamowe też są bardzo dobre, ponieważ można je nakleić dosłownie wszędzie, a przez to można pozyskiwać nowych potencjalnych klientów.
Reklama firmy może przybierać różne formy
Reklama firmy może przybierać różne formy. Wiele osób prowadzących jednoosobową działalność decyduje się na druk etykiet lub nalepek przedstawiających ofertę firmy. Etykiety mogą być oczywiście wykorzystanie w większych przedsiębiorstwach, ale tam często stosowane są droższe sposoby reklamowania działalności. Natomiast druk materiałów reklamowych w formie nalepek jest tani, szybki i można w ten sposób przekazać wiele istotnych informacji widocznych w jednym miejscu. Co prawda etykiety klient może zgubić, za to naklejki reklamowe mogą być umieszczone tam, gdzie będą najbardziej skutecznie prezentować działalność firmy. Etykiety mogą mieć też funkcję czysto informacyjną, gdy zostaną umieszczone na gotowych produktach, są to więc materiały bardzo uniwersalne.